Płatność nie przechodzi co zrobić?
- sprawdź w ustawieniach swojego banku, czy masz aktywne płatności internetowe i jakie masz ustawione limity
- spróbuj wyczyścić ciasteczka oraz pamięć podręczną przeglądarki (komputer), wyczyść pliki śmieci z urządzenia (smartfon, tablet) - przerwałem płatność, jak ją dokończyć? Niestety, powrót do przerwanej płatności nie jest możliwy. Nie mamy również możliwości podania danych do dokonania ponownej wpłaty, ponieważ do każdej próby płatności przypisywane są indywidualne dane, tj. unikalny numer transakcji, numer rachunku odbiorcy i kwota zamówienia. Przerwana transakcja zostanie anulowana automatycznie, bez obciążania konta.
Przelew tradycyjny na konto bankowe - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Po dokonaniu zamówienia, otrzymasz mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym, rusza proces przygotowania zamówienia do wysyłki. Jeśli w 3 dni od złożenia zamówienia nie zostanie ono opłacone (zaksięgowana płatność na naszym koncie), zamówienie zostanie anulowane.
Za pobraniem - Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.